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A Jean Dauby
DES INFANTS INTELLIGENTS
« Ouais,
sans m' vanter, m' garchon ch'est l' pus malin dé s' classe.
I vous récit'
par coeur tous les lif's dé s' carnasse.
I connot tout d'
l'Histoir', du Déluche à nos jours,
L' Français,
l' Géographie, i-est vraimint doué pour.
Ch'est l' roi des
Maths modern's - ej cros bin qu'i m'arsempe -
Heureux qu'i-a
ein' gross' tiêt', sans cha, s' cerveau i campe!
I paraît
qu' ses copains sont pleins d'admiration
Quand l' maîte
i l' fait sé l'ver pour ein' récitation!
J'ajout' qu'i n'a
pus rien à apprint' dins les sciences
- I tient dé
s' père et s' mèr', côté intelligence -
Et cha li rint'
tout seu, ch' n'est pas qu'i ouèf' beaucop.
Bref, i-est toudis
premier ou premier ex-aequo !
Qu'est-c' qué
vous in pinsez, i-a quatorze ans à peine ?
Mi, j' sus fièr'
d'ête el mèr' d'un parel phénomène! »
Ainsi, rait' comme
un paon, ein' voisine ed gardin
Qui-avot l' réputation
d'un grand cul sans rien d'dins,
Parlot à
Zéphyrin, l' croyant d'humeur jalousse.
Mais l'aute i li
répond, d' l'ironie plein s' frimousse:
« Jé
n' veux pas vous vexer, mais m' garchon i-est pus fort!
I-a toudis t'nu
dé s' pèr' l'amour des grands efforts.
Pourtant i n'a
qu' douze ans, mais ch't' un puits d' connaissance
Et i n'a sûr'mint
pas s' parel dins tout' la France.
D'ailleurs, i pourrot
d'jà s' faire ein' situation;
Seul'mint, faut
qu'i-aile in class' pou les allocations.
Mais i travalle
ed trop, pour un gamin dé s'n âche,
Tous les jours
i rint' tard, i va s' tuer à l'ouvrache !
I-est tell'mint
courageux qu' bénévol'mint, d' bon coeur,
I donn' des cours
du soir à tous ses professeurs ! »
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